tisdag, september 09, 2008

Västervik ligger i Sverige, men Afasi&Filthy har nog inte spelat här?



Afafafafafasi & Filten - Sverigetrotters (video från YouTube).

CY CY CY

Gårdagens radioframträdande i P4-Kalmarprogrammet Sodas nya underavdelning "Fredrik B vs. Fredrik B" gick rätt bra, det går att lyssna här (4:25 minuter in i sändningen, till 25:55...).

Om ni tycker att jag låter lite seg och trög, så skyller jag på nästan två sekunders teknisk laggtid i ledningarna. Dvs när jag väl hörde Fredrik B:s frågor så hade det redan gått två sekunders tystnad i etern. Lite synd, får lära mig att man ska avbryta hans frågor för att det ska låta bra...

CY CY CY

Ska försöka att inte lägga mig i turbulensen kring Västerviks speedwaylag, men kan inte annat än tipsa om en otroligt välskriven och bra genomtänkt insändare i dagens VästerviksTidningen, läs den här.

Inga kommentarer:

shareknapp

Bookmark and Share