onsdag, mars 26, 2008

Direkt till Linköping!

Jag har nu tackat ja till mitt nya skrivknäck, men jag är alldeles för skrockfull för att avslöja var texten kommer att dyka upp. Många kommer att märka det om allt funkar och det får räcka...

CY CY CY

Nya Atmospherevideon till "I Shoulda Known" ser ut precis som låten låter, sånt är viktigt när det gäller videos tycker jag...

Atmosphere - I Shoulda Known, på YouTube.

CY CY CY

Ikväll blir det förnedring i Closetten Center. Hoppas att det inte är jag som åker hem förnedrad. Igen.

Senast var Färjestad för bedrövliga, särskilt när Mårtensson och Weinhandl tog fart. Då såg FBK helt orörliga och dumma ut, vilket iofs är lätt hänt när just de två står för motståndet. Tror ändå att vargarna från Värmland har en bra chans ikväll, särskilt om Emil Kåberg, Jonas Frögren, Pelle Prestberg och Chrippe Söderström orkar fullfölja mer i närkamperna över hela banan.

Ni ska fan vara glada att jag inte hade vettig uppkoppling dagarna kring sekretariatskandalen på skärtorsdagen. Jag hade kallat många idioter för idioter i så fall.

CY CY CY

DJ Shadow och Cut Chemist har släppt tredje delen av "Product Placement" - "Brainfreeze" trilogin. Den heter "The Hard Sell (Encore)" är deras konstigaste hittills, men jävligt cool ändå.

CY CY CY

Dinmamma-Brandt berättade något oerhört konstigt om att feminister inte gillar Filter häromkvällen. Jag är nog inte feminist alltså.


_

Inga kommentarer:

shareknapp

Bookmark and Share