onsdag, december 19, 2007

God jul, gott nytt år och allt det där

Slutet på december blev mer stressigt än jag kunde drömma om och nu blir jag i stort sett analog i några veckor, så jag tänkte skriva en hälsning så att inte folk tror att jag dog strax före lucia 2007.

Mycket kul har hänt (jag fick ut en tidning i tid som ingen trodde skulle ens skulle kunna bli klar och det finns annat från jobbvärlden som verkligen har varit intressant), en del kämpigt samtidigt (tidningen gjorde sig inte själv) och jag har knappt hunnit lyssna på musik (tror jag har ett 20-tal nya olyssnade skivor som jag ska lyssna på i helgerna) eller ens se favoritserierna Weeds och Lucky Louie på Canal+.

Däremot har jag hunnit se West Wing-avsnittet "Two Cathedrals" inte en utan två gånger. Det kan mycket väl vara den bästa tevetimme som någonsin producerats (sista avsnittet säsong 2 för dig som inte ryggmärgsmässigt vet vilket avsnitt jag pratar om och vill kontrolltitta).

När jag återvänder till civilisationen har femte och avslutande säsongen av The Wire dragit igång igen. Här är trailern från On Smash.

1 kommentar:

Mighty sa...

En välbehövlig vila i mellandagarna önskas er bägge. Tack för det fina julkortet. Vi har storjul här hemma. Full rulle och en massa barn. Imorgon kommer tomten, alla vänta, hoppas han hittar till Västervik också. Förresten, det skulle vara kul att ses nästa år. Vad tror ni om det?
/Mighty och Pernilla

shareknapp

Bookmark and Share