onsdag, januari 10, 2007

Det är en sån där dag...

...då man tvingas läsa om och omigen om att Pälle "vad hände i FBK" Bäcker knäckte Färjestad styggare än på fem år i LLA.

...då det är både storm och spöregn ute. Och 11 grader varmt.

...när man har massor att göra men fastnar bara i Fantasinyheters hysteriskt roliga sida. Är det David Sundin som ligger bakom det där så förstår man varför det är så himla roligt. Han är bevisligen världens roligaste människa, tror att jag har läst det någonstans. Allra roligast är kategoriseringarna under varje bloggpost, särskilt Malin Baryard-posten där Sundin avslöjar sin identitet för alla gamla Bombenlistemedlemmar...

...då jag får så brutalt näsblod av allt snörvel att jag nu sitter och känner mig svimfärdig på min Kinnarpsstol.

...då Visakortet går sönder en sekund efter att man har kollat saldot men också en sekund innan man fått ut sina pengar. Hade iofs exakt en tjuga, tre tior och två enkronor som räckte exakt till en El Maco-lunch. Tur all otur.

Och i morgon ska det snöa? God fortsättnnig på 2007.

2 kommentarer:

kick ass sa...

ptja.. det kanske är som jonas säger

de behöverkaffet ?

Check Yourselfish sa...

Lila extra alltså! Bra fel-läsning!

shareknapp

Bookmark and Share