fredag, december 22, 2006

God jul y'all!

Webbsemester innebär bloggstiltje och nästa gång jag gör mig hörd häromkring så kanske jag orkar sammanfatta året som snart passerat.

Några korta ord att lämna av med (anti-blogg-L80 vakar över mig här):

Årsbästalistor är lite jobbiga faktiskt, för när man återlyssnar på en sju månader gammal skiva kan man mycket väl ha bytt åsikt. Hatar intenting mer än att behöva erkänna att man avfärdat en skiva allt för tidigt eller ännu värre att man dragits med i mediahajpen...

CY CY CY

Äntligen visade Jönssonligan hur bortahockey ska spelas i Closetten igår. LHC:s nästa tränare får det inte lättare, nu när Persson försvinner. Får en evig andretränare äntligen chansen som förstanamn nu?

CY CY CY

I stort sett hela fjärde säsongen av the Wire ligger på min hårddisk och vill bli tittad på. Jag ska inte jobba förrän vecka 2 år 2007 och kan nästan inte bärga mig. Vill du bli lika peppad som jag är så kan du läsa Faders grymma intervjuserie om the Wire här:
Fader om the Wire del 1,
Fader om the Wire del 2,
Fader om the Wire del 3,
Fader om the Wire del 4

CY CY CY

God jul och gott nytt år!

Inga kommentarer:

shareknapp

Bookmark and Share