onsdag, november 29, 2006

Hiphophelgen nummer ett

På fredag spelar EPMD och Pharoahe Monch på Berns i Stockholm och jag är värd lite avkoppling och firande efter en dygnetruntsväng med Utkik i två veckor.

Känner mig lite som en svikare när man därmed missar Scratch med Pharoahe i Göteborg på lördag, men ett återförenat EPMD smäller lite högre än gemytlig ölstämning och gamla vänner.

EPMD - Too Much to Drink 1989

Dessutom visar MTV värsta Jay-Z-bonanzan på lördag kväll:
Mellan kl 19 och 22 visar MTV Diary med Jay-Z om vattenproblematiken i Afrika, MTV-dokumentären "Water for Africa" och en (eller är det två?) livekonserter med Jay.
(läs om amerikanska MTV:s visning här).

7 kommentarer:

Låtti sa...

Inte nog med det, du missar även Las Palmas på Congero i Västervik http://www.dinkompisvastervik.tk/..

När hiphopen äntligen kommer till byn, så drar du till staden..

kick ass sa...

men han missar inte sin lillsyrra som för första gången på _väldigt_ länge är ledig tre sammanhängande dagar!

Check Yourselfish sa...

Amen, vi tajmar videon och går och kollar på Simon G och Kalle T då? Jag kör hem från sthlm i tid på lördag!

Clabbe sa...

Så du kmr till Stockholm imorgon? Din jävel och du medelar inte Clabbe detta. Jag ska också dit, men kommer förmodligen ignorera dig hela kvällen eftersom du inte ens säger att du kommer.

Check Yourselfish sa...

Du har ju inte svarat på mail sen 1965, så vad troru?!!

Mig går det förresten inte att ignorera, det vet du ju.

Clabbe sa...

hehe. ring mig när du e i sthlm imorrn då så kanske vi kan ta en öl innan??? och du kanske t.o.m. få lite schiver,

Check Yourselfish sa...

Jag ringer. Och du screenar. Som vanligt. Ses!

shareknapp

Bookmark and Share