måndag, juli 31, 2006

Tillbaks på jobbet

Inte för att jag är ett svin, men nog var det lite rättvist att det regnar på min första arbetsdag efter semestern?

En första arbetsdag som av naturliga skäl inte lär bli så lång.

Ska sammanfatta semestern så här: Spela golf. Titta på KanYe. Dricka på F12 med Elin och Peshi. Sommarstugan i tropiska Värmland. Läsa böcker och en 13 kg tung väska med tidningar. Ligga på rygg - bränna mig på magen. Ligga på magen - bränna mig på ryggen. Bada utan svalka. Åka och shoppa påklädd. Ligga på rygg - bränna mig på magen. Ligga på magen - bränna mig på ryggen. Sova med kylklampar i sängen. Spela golf. Slipa på bilen.

2 kommentarer:

Låtti sa...

sova med en kylklamp på rumpan var faktiskt min grej..

Check Yourselfish sa...

Jag lånade den av dig när du väl hade somnat...

Höll på att posta den roliga bilden av dig och kylklampen på CY, men ångrade mig av sedlighetsskäl.

shareknapp

Bookmark and Share