fredag, april 07, 2006

"Men jösses Björn Melin! Vad göööör duuu?"

Har fortfarande inte hämtat mig från Jörgen Jönssons makalösa uppvisning och Peter Nordströms rent magnifika brytning och passningar i slutminuten, men varför inte försöka behålla känslan av lycka så länge det går? Snart tar ju ändå kriget på jobbet vid igen...

Lyssnade i efterhand på Lars-Gunnar Janssons och Lasse Granqvists slutminutreferat från Kinnarps Kyrka i Jerusalem och Granis är verkligen vår bäste sportkommentator med flera mils marginal.

Ladda ner någons rippade referatfil som mp3 av slutminuten här och lyssna du med vetja!

Sen tänkte jag bara måla upp en skön bild från påskhelgen för fyra år sedan. Vi ses där snart igen!

3 kommentarer:

Johan Miderberg sa...

Hej hej! Jag tänker att du säkert kan se poängen med den här bilden. Den avhandlar motiven till Linda Skugges utvik, men Otto S. kikar upp bakom soffan och pratar om pressfrihet med en stor sedelbunt i handen. Han ser glad ut.

http://photos1.blogger.com/blogger/6360/1577/1600/linda%26otto.jpg

Johan Miderberg sa...

(har inget med detta inlägg att göra alltså... utan mer bara en slags bildkommentar om Otto) =)

Check Yourselfish sa...

Jag är ju iofs lite schleten, men av det där fattar jag exakt ingenting. Nada, nichts eller helt enkelt null.

shareknapp

Bookmark and Share