måndag, mars 13, 2006

Sju mot noll

När Färjestad tryckte in femman började världens mest humanistiska tjej hålla på Modo, för det var "synd om dem".

Hehe.

Sju - noll.

Ge mig HV, Frölunda eller Luleå i semin, det spelar ingen roll. Guldet ska hem till Karlstad igen.

Massor av plus till Matte, Jörgen, Pelle (är det samma spelare som gled omkring i höstas?), Freddan, Emil, Wallin, Hento, Hålla, Högga, Mattson, Norda, Frögga och inte minst Cevc.


Jag är i arenan på fredag (och söndag också om det behövs).

3 kommentarer:

ptrkhmbrg sa...

Jag börjar förstå varför Norberg ligger hemma och är sjuk. =)

Jag borde kanske ta en oplanerad resa upp till Karlstad i helgen ändå. Fast det lär ju inte finnas några biljetter kvar till matchen i alla fall. SJ är hur som helst skyldiga mig två fria resor nu efter alla förseningar.

Check Yourselfish sa...

Gör det! Det var 600 platser tomma igår, så det kan nog finnas plåtar kvar. Misstänker att det mest på Modo-läktarn iofs, men ändå. Jag ska dit både fredag och söndag om det krävs...

Check Yourselfish sa...

1.400 platser tomma, menade jag...

shareknapp

Bookmark and Share