måndag, mars 06, 2006

Köp Quote. I butik idag!

Läs om Atmosphere och Supersci, bland mycket annat!
Quotenr3
Omslaget är snyggt, så jag postar det igen. Jesper Waldersten är illa duktig...

En lördagskväll i Stockholm är ingen lek om man är på partyhumör som jag var.

Bäst:
  1. The Streets kommande "The Hardest Way to Make an Easy Living" (679/WEA).
  2. När vi låtsades vara sura på servicen på Spybar och alla möjliga viktighetspersoner blev nervösa och dishade fram gratissponken.
  3. Quote #3 som A3-affisch...
  4. De fem första avsnitten av "My Name is Earl". Jason Lee i högform!
  5. Big Boi med vänner i "Got Purp? Vol 2".
  6. Up Hyghs debutplatta "the Venus album" (Raw Fusion/Jugglin')
  7. Petters "Storstadsidyll". Embee är ett jäkla geni, man glömmer det ibland.
  8. Kellermans Thailandsresa i DN.
  9. Bristen på fågelsjukdomar i min arbetssituation.
  10. Mina nya Nike SB Thrasher.


Sämst:
  1. Den supertöntiga donnan med baskern innanför Spyans rep. Leone hade rätt i Expressen i fredags.
  2. Halsduken som försvann.
  3. Att jag inte har videoutgång på min bärbara.
  4. Alla man inte hinner prata med så länge när man äntligen är i Sthlm...
  5. Snön.

2 kommentarer:

Axel sa...

Tack för grym helg! Nästa gång tycker jag vi går till Spyan i likadan vit basker. Det vore kul.

Check Yourselfish sa...

Yaaa och så kan vi prova tricket som han dorken som stod mellan mig och Lisa. Ta med en fullproppad vinyväska. Viktigare än så kan man inte se ut...

shareknapp

Bookmark and Share