onsdag, mars 22, 2006

Bra jobbat Albin!

My main man Albin W plattar till Västerviks-Tidningen i debattspalten ledarsidan i dagens tidning och de har verkligen ingen aning om hur de ska svara på nedsablingen. En annan insändare - skriven av en dam i 60-årsåldern - försvarar Teleman och Virserums konsthall mot Regionförbundet och finkänsliga politiker. I likes.

Har fått en fråga om hur man köper Quote om man bor där den inte går att hitta i affären. Jag har två tips: Prenumerera, fyra nr kostar 189 kr (jämfört med 236 i butik). Maila prenumeration@quotemagazine.se. En annan lösning kan vara att köpa den från Press Stop på nätet, de lägger bara på 10 pix (mindre än portot) för att skicka hem den till dig.

Så? Frölunda i finalen alltså. Nydis, Lisa, Brandt och alla andra indianer får vänta ett ögonblick med alla sina kvicka sms. Vi ska bara spöa suveräna seriesegrarna först. Jag har uppdaterat spelprogrammet nedan förresten...

Slutligen innan jag åker till Kalmar för ett möte med Regionförbundet (nej vi ska inte prata vad konstutställningar får heta eller inte) måste jag gratulera världens bästa lillasyrra till jobbet. Grattis!

3 kommentarer:

Mia sa...

Vad är det för jobb hon har kirrat?! Får inte tag på henne ju :-(

Check Yourselfish sa...

Har inte hunnit prata med henne själv, men det bör vara på ett ställe som heter Unos om jag fattat saken rätt.

kick ass sa...

aaah! man tackar man tackar!

För att straighten things out:
Jag är alltså (från 1 april) kultursamordnare.
Det här är min arbetsplats.

Och jag är så jävla glad!

shareknapp

Bookmark and Share