lördag, november 26, 2005

Solid greed shit

Vem kom på att "No sleep til Brooklyn" och "Sure Shot" skulle mixas ihop i ljudet på både Amerikanska Capitols och Svenska Capitols säljsajter för Beastie Boys "Solid Gold Hits"?

Och varför?

Eftersom jag spenderat många hundra spänn på att fortsätta hålla min Beastie Boyssamling mer eller mindre komplett och faktiskt inte är helt nöjd med nya samlingen "Solid Gold Hits", bland annat för att inte plattan innehöll något häfte med bilder, texter eller övrig information, blir jag extra vresig när Capitol lagt ner stora pengar på att fylla säljsajterna med snygga bilder från Beasties hela karriär.

Så här får ni de snyggaste bilderna. Ni har också säkert betalat för dem på ett eller annat sätt...





Hej Capitol:
Hade ni lagt in bilderna i skivomslaget i skivan jag köpte hade jag inte lagt ut dem i min blogg. Förresten kan ni börja skicka skivor om ni vill ha dem recenserade i Quote Magazine...












2 kommentarer:

Mia sa...

Vem har tagit bilderna? Glen E.?

Check Yourselfish sa...

I nio fall av tio är det Ricky Powell som tar Beasties foton, men ibland är det Glen Friedman och ibland har det varit Mike D:s gamla fru - filmregissören Tamra Davis.

Dessutom har - tro det eller ej - Spike Jonze tagit många snygga stillisar på Beastie Boys.

Vem som tagit de här får man inte veta, för att Capitol är snåla as som inte tagit med dem i sin hitssamling...

shareknapp

Bookmark and Share