fredag, oktober 14, 2005

Trägårn kanske är för stort...

...men det tror jag inte stoppar De La Soul från att göra ännu en klassisk spelning på Scratch XXL ikväll. Jag ska dit och det ska du också.

De La har ju faktiskt fortfarande inte gett ifrån sig en enda dålig skiva i karriären, men så bra som de låter på förra årets "Grind Date" har de inte låtit sen käftsmällen "Stakes is high" för snart tio år sedan.

Och live är de som sagt some other shit. Untouchable. Har svårt att sitta still och koncentrera mig på jobbet nu, blir nog en kort eftermiddag...

Måste bara klaga på DN: Okej att Kellermans leveranser inte kommer i den jämna och förutsägbara ström som behövs för att fylla strippen varje morgon. Men när man måste panikfylla rutan med en gammal serie - kan ni inte försöka hitta en som ni inte kört den senaste månaden? Dagens seriestripp när Mange ska flejma varenda jävel för att de spiller på hans kicks gick ju i september senast!

5 kommentarer:

Mia sa...

Hörru, när kommer du till storstan, och vad har du för förfestplaner?

Check Yourselfish sa...

Som den gamle Vi-i-femmandeltagare jag ändå är måste jag svara så här:

På A) svarar vi vet inte och B) chansar vi på Brandt(s tjej Alexandras lägenhet).

mia sa...

ajt, ni får la höra av er. annars är det tydligen någon tillställning på blenda innan. hade varit kul att se dig/er!

Check Yourselfish sa...

Inne i butiken? Låter lajbans. Rings!

mia sa...

japp!

shareknapp

Bookmark and Share