onsdag, september 28, 2005

En lång lång dag

Sjukt nog verkar den här dagen ha pågått i flera dygn. Men så har jag också byggt klart en gigantiskt stor hemsida (publiceras i morgon). Det är nog inte bara den störta sajt jag någonsin varit med och konstruerat - det är nog ett av de största projekt som jag jobbat med - ever.

Lotti är på speedway (alternativt på krogen?) med mina arbetskompisar, så jag får chansen att äntligen kolla klart på Entourage-DVD:n.

Fick Obnoxious platta på Gubbs etikett Illizit Muzik i brevlådan idag och även jag bara skippat igenom de 21 spåren ännu, så verkar skivan skönt avslappnad och rolig - inte helt olik Håkan (aka tröttast-i-Hultsfred-någonsin) himself...

2 kommentarer:

Kal Ström sa...

Hey, du kan väl inte skriva sådär utan att ge mig en URL ...

Check Yourselfish sa...

Hehe, Västerviks kommunhemsida - www.vastervik.se... Vill inte blanda ihop mitt bloggjag med mitt jobbjag för mycket, antar jag.

shareknapp

Bookmark and Share