onsdag, augusti 31, 2005

Vill du kommentera?

Orkar inte flytta bloggen till något flashigt ställe, så jag sätter medlemskrav på inför en ordverifiering för att få kommentera i stället. Jag har verkligen inget emot kommentarer på vad jag skriver i bloggen, men idioterna på blogger.com har tappat kontrollen över hur spammet ska stoppas i kommentarfunktionen på blogspots sidor.

Axel, L80 och syrran: självklart ska ni fortsätta skriva. Rigge (läser du på Berghs förresten?), foto-Mia, Babybuns, Birgitta och andra som skrivit in ibland - fortsätt gärna! Och Halebop-Claes och alla ni andra som smygläser bloggen utan att kommentera - börja kommentera när jag skriver korkade saker vetja!

Om du vill kommentera så är det bara att maila (fredrikblom-snabela-yahoo.se) och be om en inbjudan till bloggen, då kommer den som ett brev på posten följa instruktionerna som jag infört för att undgå spammet.

Ska förresten aldrig skoja om hur farliga tillhyggen osthyvlar är igen, kolla expressen.se om Ted Gärdestad...

3 kommentarer:

Axel sa...

Det sjuka med det här är att det verkar som att jag kan posta nya inlägg om jag vill. Varning är härmed utfärdad!

Check Yourselfish sa...

Jag har lurat systemet. Du är "godkänd"...

Check Yourselfish sa...

Nu har jag ändrat systemet, det är bara att följa instruktionen och skriva in ordet i den förvrängda bilden - så går det att kommentera utan att logga in...

shareknapp

Bookmark and Share