måndag, augusti 29, 2005

Spamstorm över blogger.com och Astrid-hat?

Jag stänger kommentarfunktionen tills vidare, för den spammar över med skit från vidriga engelskspråkiga spamrobotar...

Jag lär väl återkomma med en mer stabil spamsäker bloggadress inom kort.

Tills vidare kan ni väl fundera på vad det är för knasig Astrid Lindgren-hatare som eldat ner Emils Snickebo i Gibbhult utanför Vimmerby, det urgamla tryckeriet i Ösjöfors utanför Vimmerby och försökt fjutta på både en urgammal kyrka vid Pelarne utanför Vimmerby OCH Astrid Lindgrens födelsegård i Näs utanför Vimmerby i lördags?

Se artikel på Vimmerbytidningens hemsida här: http://www.vimmerbytidning.se/article/articleview/15526/1/49/

6 kommentarer:

Check Yourselfish sa...

Jag prova att slå på kommentarerna igen, får se hur det går.

Axel sa...

Spamspamspamspamspamspamspamspamspam

Check Yourselfish sa...

Roligt.

Hade du en blogg skulle jag bråka i den...

Axel sa...

Jepp, tur jag inte har nån. Så kan jag bråka i din utan att oroa mig.

kick ass sa...

är det med flit det första stycket är 'överstruket' a'la hälften av all text i MIs nyhetsbrev?

(ja menar, nu får ju vi kommentera fritt och så)

Check Yourselfish sa...

Ja. Det är html-koden (/del), som man ska använda när något liksom inte längre gäller på nätet, eller när man rättar fel.

Detta har jag lärt mig på föreläsning hos Jonas Söderström, kunnig på området och innehavare av Blind Höna-bloggen.

shareknapp

Bookmark and Share