onsdag, augusti 31, 2005

Kanske är dags att gå och lägga sig?

Man vet att man jobbat för länge när jobbets intranät skickar ut en vid elvatiden på kvällen med meddelandet "Not Found - Your daily time limit has been used up. You must wait until tomorrow before logging in again. [1049]"

skärmdump med knasigt meddelande

Kanske är dags att gå och lägga sig?

Ser nån Leela Whatsherface på SVT:s uttröttliga soulsatsning. Svänger rimligt, men göteborska Jaqee är ungefär tusen gånger coolare och bättre - varför visar de inte henne i stället? En monitormixer hade väl inte skadat på den här liveinspelningen, för det rundar på scen hela tiden. Eller oxå står universums sämsta blockflöjtspelare gömd någonstans på scenen. Illa låter det i alla fall, nästan hela tiden.

4 kommentarer:

Låtti sa...

Haha... klassiskt FirstClass-probelm...

Get a life!!!

kick ass sa...

ja!
(urs vad tråkig den konserten var)

men jag dissar hellre SVT för att de köper in konserter som lika gärna kunnat spelas in av SVT själva med klart skojigare resultat

Jaqee var ett briljant exempel, på något som hade varit ett skojigare resultat!

kick ass sa...

ööö
jo ja just det
kommer inte ihåg om jag tipsat dig om den här blogen men jag tror du skulle..

gilla att läsa en rad eller två som han skriver på nätet ibland
http://hardlyart.blogspot.com/

jobbar tydligen på complex för brödfödan

Check Yourselfish sa...

Oj den bloggen var riktigt bra ju! Nästan lika kul betraktelser av MTV VMA som på Fluxblog...

En annan blogg som jag börjat läsa är Mark Echos (han äger och driver Complex) egen som jag glömt adressen till just nu (eller rättare sagt, har på datorn hemma). Och inte hittar jag den heller, däremot hittar jag den här grymma siten i stället: http://www.marceckocollection.com/ - Snyggt!

shareknapp

Bookmark and Share