tisdag, juni 07, 2005

Träningsvärk är skryt

Började äntligen träna igen i söndags. Min gamle bekant Rainer Winkler har byggt ett fantastiskt fint lite gym i Gamleby. Hur liten är egentligen världen när man känner snubben bakom disken i ens nya gym, sedan flera år? Kom på att när man klagar på träningsvärk, så skryter man ju egentligen över hur jävla lyckad och duktig man är som faktiskt tränar. Löjligt. Och ja, jag har klagat över träningsvärk idag.

Jävligt jävligt kul för Hultsfred att de sålde slut sina biljetter i helgen. I hela norra Kalmar län hördes en kraftfull suck av lättnad ljuda över nejden...

Har glömt bort hur det kändes att vara offentlig person ända tills jag slog upp DN på frukostbordet i morse. Där är största bilden på första nyhetssidan ett jättefoto av ers undertecknad med mikrofon i näven från en presskonferens på Hultsfred 2003. Detta som illustration till en artikel om Kalmarspolisens fullständigt vettlösa krav på att arrangörer själva ska stå för sin polisbevaknings kostnader. Med det föreslagna regelverket blir det inga fler festivaler, men det är nog det polisen vill, antar jag...

Nu ska jag åka och träna.

8 kommentarer:

kick ass sa...

men!
du tränar väl inte varje dag? ta det lugnt!

Check Yourselfish sa...

Hehe, söndag - dagen innan dagen som var igår. Varannan dag. Inte varje.

Antar att du inte tror mig om jag säger att jag skrev och publicerade min blogg INNAN jag såg vad Lotti skrev i sin idag? Haha.

kick ass sa...

haha

det värsta i kråksången är väl på nåt sätt att träningsvärk ändå är "rätt gött faktiskt"

har ingen träningsvärk att skryta med men igår lyckades jag faktiskt serva, shota och anfalla med vänstern sen högeraxeln måste vila

jag tror jag kan skryta med det ett tag..!

Låtti sa...

ont, det gör ont, det gör ont....

Aks L sa...

Ladda inför Snoop på Hultan!

http://sites.gizoogle.com/?url=http://fredblom.blogspot.com

kick ass sa...

Boom bam as I step in the jam, God damn!

å thnx aksizzle
bästa länktipset den här veckan

Check Yourselfish sa...

Tack Axl, för länkizzay'n. Boom bam as I step in the jam, God damn.

Den är ju helt av krokizzay'n!

Check Yourselfish sa...

Jobbar tizzle vardags på Västerviks kommun, men de Wanna Be Gangsta som framförs här är bara mina egna now motherfuckers lemme here ya say hoe. Har inget med jobbet att göra yaba daba dizzle. Alls.


Hahahaha.

shareknapp

Bookmark and Share