onsdag, juni 15, 2005

Info om lägerverksamheten i macken

Här kommer kort information till alla tolv deltagarna i lägret den stundande helgen:

1. Nyckeln ligger där nycklar brukar ligga. Vet du inte det får du sms:a nån. Typ mig.

2. Skor kommer exakt en (1) meter innanför dörren i macken. Sen förstörs de. Våga inte testa denna regel.

3. Bred inte ut dig och dina prylar över hela golvet. Tolv personer ska dela på de 125 kvadraten, men det betyder inte att du, dina kalsonger och andra tillhörigheter kan ta upp 10 kvm golvyta. Tänk dig en liten parkeringsficka stor som två liggunderlag som din egen space i stället...

4. Går du och lägger dig tidigt får du välja på ett av följande två dumma fakta: Endera får du sova med upplåst dörr så att Knarkar-Sven kan knata rakt in, eller också får du låsa dörren och garantera att du kommer upp och öppnar när näste man dyker upp.

5. Lämnar du macken olåst och obemannad får du sparken. I röven.

6. Lämnar du macken låst, med nyckeln i fickan får du dubbelsparken. På framskjärten. Nyckeln måste tillbaka till sin plats. Om du inte vet var, sms:a någon. Typ mig.

7. På dass finns 2 toarullar. De tar slut. Känner du på dig att du kommer använda toan (och vill torka dig efteråt) - ta med några rullar!

8. I köket finns osthyvel, plastbestick, papptallrikar, fungerande frys, kyl, spis (nåja) och kniv med skärbräda. Dock ingen städkärring eller disktant. Håll ordning.

9. Det finns inga madrasser eller liggunderlag lediga i macken. Om du hittar ett så är det inte ditt. Ta med eget!

10. Sovrummet är bokat.

2 kommentarer:

Birgitta sa...

raka rör och slaka mustascher som min farmor skulle ha sagt!

Check Yourselfish sa...

Jorå, man kan väl anta att jag hade en - öh - sådär dag just den där dagen...

Tror det är för att jag måste vara så jävla övertrevlig i telefon hela tiden på jobbet som jag blir så frustrerad.

När jag var på Rockparty fick jag ju skälla och gorma mest hela dagarna och sen var man ju liksom klar med det för ett tag.

shareknapp

Bookmark and Share