tisdag, juni 21, 2005

En very good copywriter

Med lite tur skrev jag skämtet till Västerviks sista reklamfilm vid morgonfikan i morse. Alla skrattade och någon blev nervös, det var så att säga inte helt sjäklvklart att ingen skulle känna sig trampad på tårna av filmens slutkläm om den gjordes som jag tyckte. Vi får se.

Fick mitt kursbetyg från Berghs School of Communication igår. Jag är very good copywriter, thank you very much.

Genomled ännu en macka från Skafferiet till lunch idag, bara för att få chansen att sitta här och avsluta lunchen med deras dubbla espresso to go while blogging. Det är iofs inte mycket fel med deras chiabattabröd heller...

Hjärnan verkar försöka övertyga mig om att börja skriva bloggen på engelska igen, nu när vi har erövrat Sverige. Jag är dock inte säker.

Inga kommentarer:

shareknapp

Bookmark and Share