onsdag, maj 04, 2005

Vinylbackar från IKEA

Vet inte hur många av mina skivsamlarvänner som gått på den lätte med IKEA:s leklådor för barn i genomskinlig plast, men många är vi.

Prova att lyfta skiten...

Den far isär. Och har man bara lite otur ligger det 70-80 före detta sorterade dyrbara LP-skivor och 12"-singlar i en salig röra på golvet framför dig. Försöker inte hata dem för mycket, för de är rätt snygga som skivbackar betraktade.

Har gått loss med en skruvmejsel på en skrot idag och fick mersmak. Funderar allvarligt på att slakta en Mondeo jag hittade på Västerviks Bildemolering i morse. Efter måndagens besiktning vet vi hur många delar jag behöver demontera...

Går det att se hockey-VM utan Viasatabonnemang? Jag vet inte, men jag tänker försöka övertyga MediaZone om att jag inte är svensk när jag ikväll ska försöka skrämma igång streamen när Sverige möter Finland.

Har inte så lite ont i ryggen märker jag. Ryggskott från första flyttdagen i morron kanske?

Inga kommentarer:

shareknapp

Bookmark and Share