torsdag, maj 12, 2005

Sovmorgon

Utan att riktigt förstå varför sov jag lite extra idag. En lyx som man som arbetslös kan kosta på sig ibland, särskilt när man ska börja jobba om en dryg vecka...

"Undrar hur yrkeslivet kommer kännas" tänker jag ibland, som om jag varit hemma i åratal. Men jag har ju inte ens varit mellan jobb längre än fem månader så det är nåt som inte riktigt stämmer. Tror det beror på Rockparty och festivaljobbet aldrig kändes som att jobba på riktigt...

Reaktionerna på lanseringen av Quote känns överväldigande positiva (förutom en del väntade postironiska och bittra kommentarer på Resumes och Dagensskivas kommentarfunktion) och det hade verkligen varit kul att vara med på lanseringskvällarna i Stockholm i helgen.

Men jag ska ju på bröllop i Hultsfred i stället. Ska bli kul det också.

Idag kom äntligen DN till Gamleby och snart kanske även brevbärarn kan skicka hit vår post också?

Måste nog ta tag i nästa Berghs-uppgift nu, har visst glömt bort att jag studerar också...

4 kommentarer:

S sa...

Haha, du var verkligen tvungen att baaaara länka till de få negativa kommentarerna va?
Jeje, låt dem hållas, vi recenserar inga skivor före vi hört dem...

Check Yourselfish sa...

Resumes kommentarer är alltid lika vidriga. Att jobba i reklambranschen verkar till och med innebära ännu mer rygghuggande än musikbranschen. Second thoughts...

S sa...

"We don't live for PR, PR it lives for us"…

S sa...

Äta sova bajsa reklam! Fatta!

shareknapp

Bookmark and Share