tisdag, maj 17, 2005

Biff med löksås

I morse var det en snubbe med mailadress från en annan svensk tidning som försökte sprida lögner om Quote Magazine, vår chefredaktör och affärsidé. Syfte? Vet inte.

Kastar man skit fastnar ofta en del på en själv, så jag säger:
INGENTING.

Eller:
"A wise man told me don't argue with fools, cause people from a distance can't tell who is who" – Jay-Z's "Takeover"

Den andra tidningens egen chefredaktör tyckte först inte problemet var särskilt stort, men när han förstått hur mycket ägg som fastnat på hans eget ansikte krävde han att posten togs bort från internet.

Fega idioter är ofta ännu fegare på internet. Kan inte ens börja säga hur jävla fegt jag tycker internetanonymitet är...

Säger som Organism 12: Jag battlar vem som helst, när som helst. Hur som helst. Fast jag debatterar, retorikstudent som jag är. Dock vägrar jag skuggboxa med anonyma fegisar på internet.

Välkommen, om du vågar stå med ditt eget namn!

Syrran tipsar än en gång om Gossiping Bitches, och den är verkligen urkul. Thanks!

RA the Rugged Man, Diplo, Wiley och Immortal Technique till Hultsfred. Jädrar vad grymt! Som jag jagade Immortal Tech förra året...

Vem bryr sig om Snoop kommer eller inte?




5 kommentarer:

S sa...

"A wise man told me don't argue with fools, cause people from a distance can't tell who is who" – Jay-Z's "Takeover"!

Check Yourselfish sa...

Så var det ja... Han är smart S. Carter.

S sa...

Den lyssnades det mycket på en förmiddag som denna...

Fick nya Common idag. Och nya Afu-Ra. Bra skit, för att prata Blomspråk.

kick ass sa...

vi vegetarianer då?
kan inte vi få ha ett coolt ord för tjafs också?

Check Yourselfish sa...

Lotti köper nån slags vegetarisk biff som ser god ut med sesamfrö på, men som smakar masonit. Kan ni inte använda den?

shareknapp

Bookmark and Share