torsdag, april 28, 2005

$kill$ To Pay The Bill$

Eller, vi får väl se. Ska snart åka på den där andra lunchintervjun om jobbet i Västervik och då märker vi nog snart om Mike D:s klassiska textrad ovan stämmer på mig.

Funderar som bäst på om det är beige manchesterkavaj med piketröja under eller skjorta med lammullströja. Eller en annan lammullströja och en enkel tisha under. Undrar om det spelar nån roll i det stora hela? Baggyjeans blir det helt oavsett. Det är ju freddebe vi snackar om. Kan ju inte köra med falsk marknadsföring...

Är man gammal om man tycker "Ring P1" är det bästa radioprogammet? Go Täppas och Tengby!

Undrar om jag ska säga nåt till Lotti om påskpyntet som hon lämnat framme. Ska jag bara plocka bort tuppen, kycklingen och äggen eller hur länge varar påska egentligen? Att julen varar ända dit känner jag väl till, men vi pratar inte så mycket om när påsken är slut...

Å där kom posten: Vi har betalat 395 kr för mycket på förra telefonräkningen. Tack för det Telia. Eller nåt. Och Form Ones kommande album "Meet Johnny Rhino". Ska slänga in den i CD-spelaren så snart är Ring P1 slut. Äntligen fick Täppas avslöja en smygrasist till. Han är bra på det.

Tror att det hinns ett träningspass innan jag åker till Västervik. Ska nog kasta i ett gammalt Uppdrag Mord-band i videon, är svårt innen på Baltimorepoliser nu i Wiretider.

2 kommentarer:

S sa...

Manchesterkavaj! Lycka till!

Låtti sa...

ja ja, jag ska ta bort herr tupp och fröken kyckling.. om du skaffar fram några banankartonger som dom kan sova i till nästa vår..

shareknapp

Bookmark and Share